Умови доставки та оплати

Замовлення оформлені до 14:00 відправляються в той же день (з понеділка по суботу, за умови наявності всіх товарів на складі).


ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

  • Нова Пошта

Замовлення доставляються кур'єром, у відділення чи поштомат.

Термін доставки: 1-3 робочих дні

Зона доставки: по всій Україні (окрім окупованих територій)

Вартість доставки: безкоштовна для замовлень на суму від 3000 грн* за умови повної оплати на розрахунковий рахунок. Вартість доставки для замовлень з оплатою при отриманні (незалежно від суми замовлення) розраховується по тарифам перевізника.
*сума замовлення для безкоштовної доставки розраховується без урахування товарів із розділу -75% OFF

  • На таксі

Замовлення доставляються в робочі години (пн-пт з 11:00 до 19:00, сб з 12:00 до 16:00), за умови наявності товару у вашому місті.

Термін доставки: 1-3 години

Зона доставки: м. Київ та м. Харків

Вартість доставки: по тарифам перевізника, за рахунок одержувача, незалежно від суми замовлення.

 

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

Доставка здійснюється компанією Нова Пошта у понад 200 країн світу (окрім Росії та Білорусі).

Термін доставки: від 3 робочих днів

Способи доставки: кур'єром, у відділення чи поштомат

Вартість доставки:  вартість визначається індивідуально в залежності від параметрів відправлення (відповідно до тарифів перевезення).

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

  • Банківською картою онлайн

Оплата одразу під час оформлення замовлення на сайті (Visa / MasterCard / Google Pay) — без комісії.

  • Переказ на рахунок компанії в ПриватБанку / Монобанку

Оплата за реквізитами після підтвердження замовлення менеджером.

  • Готівкою при отриманні (накладений платіж)

Цей спосіб доступний за умови передплати у розмірі 500 грн. Комісія Нової Пошти 20 грн + 2% від суми переказу оплачується покупцем.

  • Покупка частинами від ПриватБанк

Оплата одразу під час оформлення замовлення на сайті. Процентна ставка 0,01% (від суми кредиту, на місяць).

 

Зверніть увагу! Для міжнародних відправок та доставок на таксі доступна лише повна оплата замовлення (одразу на сайті або за реквізитами після підтвердження менеджером).


Завжди перевіряйте посилку при отриманні!

  • У разі виявлення проблем з цілісністю товару на пошті, можна одразу скласти акт і зафіксувати пошкодження, що значно спростить процес повернення або компенсації.
  • Якщо Ви одразу виявите помилку комплектації (нестачі, невідповідність товару тощо), Ви зможете оперативно оформити повернення або обмін, уникаючи зайвих поїздок і втрати часу.
  • Перевіривши посилку безпосередньо на пошті, ви позбавляєте себе зайвих переживань і неприємних несподіванок.